ტრენინგის მე-7 დღე
დღესაც ძალიან ბევრი ვიმუშავეთ. დღე დავიწყეთ იმით ,რომ გეგმის შაბლონში შევავსეთ შეფასების მოკლე მონახაზი,სადაც ავღწერე შეფასების ის მეთოდები და ინსტრუმენტები,რომელსაც გამოვიყენებ პროექტში.მე-6 მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისთვის დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით.
შევქმენით შეფასების ფორმა ,რომელსაც გამოვიყენებ თვითრეგულირებადი და თანამშრომლობითი უნარების სამართავად.მოსწავლეთა მხარდაჭერისთვის შევქმენით "ჩემი ჟურნალი",რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს თავისი ცოდნა და უნარები დამოუკიდებლად მართოს.
განვიხილეთ 3 ტიპის მოსწავლე და სწავლების დიფერენცირება ჩვენი გეგმის შაბლონში-დიფერენცირების ჩარჩოში.
შევქმენით შეფასების ფორმა ,რომელსაც გამოვიყენებ თვითრეგულირებადი და თანამშრომლობითი უნარების სამართავად.მოსწავლეთა მხარდაჭერისთვის შევქმენით "ჩემი ჟურნალი",რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს თავისი ცოდნა და უნარები დამოუკიდებლად მართოს.
განვიხილეთ 3 ტიპის მოსწავლე და სწავლების დიფერენცირება ჩვენი გეგმის შაბლონში-დიფერენცირების ჩარჩოში.
მადლობა დრევანდელი შრომატევადი დღის სრულყოფილი შეფასებისთვის. იმედია, აქტივობების გასაწერად მნიშვნელოვანი ელსავარჯიშოები შექმენით,რომლებსაც საპროექტო პროცედურების გაწერისას აუცილებლად გამოიყენეებთ. (ელ.სავარჯიშოები იხილეთ ფოლდერებში: "სასწავლო პორექტის დამხმარე" და "მოსწავლის ნიმუში" .
ОтветитьУдалить