დღეს ძალიან ბევრი ვიმუშავეთ სტანდარტებზე, მიზნებზე, საკვანძო სიტყვებზე და სამი მიმართულების დამხმარე შეკითხვებზე.დროის უქონლობის გამო ძალიან მშრალად ჩამოვთვალე.
პირველი მოდულის გავლის შემდეგ უფრო ნათლად დავინახე რამდენად მნიშვნერლოვანია რეფლექსიის დაწერა და რა როლი უკავია მას სასწავლო პროცესში,ანუ იმის გააზრება თუ რისი გაკეთება გვინდა და რა აქტივობები უნდა დავგეგმოთ მიზნის მისაღწევად.მივიღე პრაქტიკული ცოდნა და რჩევები ბუკლეტების შესაქმნელად.გადავდგით პირველი ნაბიჯები გლოგის შექმნისა და მისი გამოყენებისა.საერთოდ ნათქვამია ,რომ გამეორება ცოდნის დედააო.იმედი მაქვს ამ ტრენინგის დარჩენილ დღეებში კიდევ მრავალჯერ გავიმეორებთ ამ ნაბიჯებს მიღებული ცოდნის გასამტკიცებლად.
დღესაც ძალიან ბევრი ვიმუშავეთ. დღე დავიწყეთ იმით ,რომ გეგმის შაბლონში შევავსეთ შეფასების მოკლე მონახაზი,სადაც ავღწერე შეფასების ის მეთოდები და ინსტრუმენტები,რომელსაც გამოვიყენებ პროექტში.მე-6 მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისთვის დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით. შევქმენით შეფასების ფორმა ,რომელსაც გამოვიყენებ თვითრეგულირებადი და თანამშრომლობითი უნარების სამართავად.მოსწავლეთა მხარდაჭერისთვის შევქმენით "ჩემი ჟურნალი",რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს თავისი ცოდნა და უნარები დამოუკიდებლად მართოს. განვიხილეთ 3 ტიპის მოსწავლე და სწავლების დიფერენცირება ჩვენი გეგმის შაბლონში-დიფერენცირების ჩარჩოში.
Комментарии
Отправить комментарий